Re: [MOEDE] Hvilke distributioner den 17/2

Rasmus Laursen <sslug@sslug> writes:

> Jeg ville bare høre om hvilke distributioner der bliver fokus på til
> install festen den 17/2.
> Jeg har specielt problemer med Debian til min bærbar.

Jeg har ingen ide om hvad der sker til installationsfesterne, men jeg
har på fornemmelsen at det mest er RedHat og Suse (hvilket er grunden
til at jeg ikke har sat mig ind i det).

Det skulle dog ikke være umuligt at få hjælp til specielle ønsker,
hvis man lige giver lyd fra sig i forvejen. Personligt er jeg i
England den 17. så jeg kan ikke hjælpe der.

Hvis der ikke er andre der kan, sa kan vi måske finde et hyggmøde, jeg
alligevel ikke finder særlig interessant. (Ikke at jeg ved særligt
meget om bærbare, men jeg kender en smule til debian og har prøvet at
installerer den bærbart.)

--
They say that you should be careful while climbing the ladder to success.