Re: [MOEDE] Forespørgsel

On Thu, 27 Jan 2000 22:17:19 +0100, Hans Ove Rasmussen wrote:

>Det bedste ville jo havde været hvis der var nogen her på disse kanter der var >villig til at vejlede lidt, jeg bor i Fensmark ved Næstved, og har en meget stor >kontaktflade til andre der roder med computer, men ingen gør det i Linux eller >kender nogen.

Jeg svarer dig her, da du stillede spørgsmålet her.
Omkring 1980 var du min radioamatør-lærer, hvilket medførte
at jeg fik kaldesignalet: OZ1DRL. Vores dengang fælles
kammerat Kim B.: OZ1CPS og jeg besøgte dig flere gange.
Vi lavede fx. "earth-moon-earth" connections i GHz området
vha. din store horisontale parabol og nogle bølgeledere.
Hvis noget af alt dette siger dig noget, vil jeg gerne
besøge dig og vejlede, da jeg tit besøger mine forældre
i Næstved.
Men tag nu også imod tilbud fra andre sslug-medlemmer om
at deltage i hyggemøder. Her vil du nemlig møde eksperterne.

Til alle andre på listen: "Jeg undskylder meget, jeg bevidst
har inddraget et ikke Linux relervant emne i min respons,
men Hans Ove er heller ikke "en hr. hvem som helst" og kan
bruges som en stærk portal til udbredelsen af kendskabet til
OS Linux.

Ps: Jeg er ikke radioamatør mere; jeg underviser bare i keramik.

--
mvh: Johnny Dann Jørgensen | http://home.worldonline.dk/~raku/