Re: [MOEDE] mail/news introduktion

On Thu, Jan 27, 2000 at 09:28:07 +0100, Peter Makholm wrote:

> De fleste problemer kan vist klares med en patch (Eller et nyt sæt
> dll'er eller hvordan MS-bruger nu gør sådan noget.)
>
> Søg i dk.edb.internet.mail+news efter OE-fix.

Jeg har den på http://www.sslug.dk/links.html#OE

Men utroligt at nogle af rettelserne kræver en hexeditor
af binære dll. Man skulle tro at det var noget i config-filen
man blot rettede...  , ups det bruger MS jo ikke :)

Men der er vist et Outlook Express produkt  der ikke kan opgraderes.
Det bruges på firmanet. Om det blot er en oldgammel version
ved jeg ikke men det er ikke det samme produkt som "OE".