Re: [MOEDE] Vi kan hvis lære noget af FLUG

Claus Sørensen wrote:

> I forbindelse med det kommende Richard M. Stallman foredrag har de
> stillet følgende opslagsprojekt på benene.

Det er en god ting at hænge sådanne plakater op.

Det gjorde jeg i forbindelse med Open Networks 99. Jeg spurgte
også om der var andre der ville deltage, men det var der ikke.
Jeg forstår dem godt. Det kræver sin 'mand' at gå direkte ind
i forretning og spørge om man må hænge en plakat op. Man får
en del der siger nej, og dem skal man glemme, og huske på alle
dem der sagde ja.

Hvis man er to der går rundt, så er det lidt nemmere at gå
ind og spørge. Jeg tager gerne en tur rundt igen, og hvis
der er et 'føl' der vil med, skal vedkomne være velkommen.

Men altså, jeg forstår udemærket dem der ikke tør/vil.

> Jeg er imponeret.

Tjah, hvor mange blev hængt op?

--
best regards