Hvor skal vi spise?

Fra: Hanne Munkholm <sslug@sslug>
> [...]
>restaurant på hjørnet mellem Tagensvej og Blegdamsvej
>(nåh ja, mere eller mindre "på hjørnet"). Desværre
>ville de ikke have at vi betalte separat, og jeg tror
>heller ikke stedet var gearet til at levere nogenlunde
>hurtig mad til så mange.
>
>Hvis man kommer nogle få stykker, er det sikkert et
>udemærket sted. Men vi kunne se at det ikke duede, og
>da de heller ikke var særlig interesserede i at have os
>som kunder... gik vi over på Esperanza pizzariaet i
>stedet.
>
>Det er lille - for lille - men de kan lave mad

<<<SNIP alt det som ikke er relevant for spisning>>>

>Konklusion på de praktiske ting:
>
>1) Jeg tror vi skal spise på Vagabondos fremover, også
>før NBI hyggemøder. De har plads til os og kan servere
>hurtigt, kan tage dankort og give tilbage på 100 kr.
>sedler og den slags :) Man skal heller ikke sådan
>svigte sit stam-pizzaria. Jeg stemmer for Vagabondos
>fremover.

Jeg synes, vi skal give den Persiske restaurant, som
ligger skråt over Niels Bohr Instituttet, en chance.

De har tre retter for kr. 59,00 og har masser af plads -
jeg checkede den ud, mens jeg ventede på min pizza.

Jeg har dog ikke checket resten af menukortet af, men
med tre retter for under 60,00 skulle det også være et
sted, som studerende på SU vil kunne overkomme.

Jeg synes nemlig, at Vagabondos ligger for langt væk,
når der er spisesteder lige overfor NBI.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S       Tlf:            44 66 24 16
Projektkoordinator  ------------------   Fax:            44 66 25 16
Nøddelunden 110        Linux-bøger,      Email:         sslug@sslug
DK-2765 Smørum      kurser og foredrag   Web:   http://www.plomus.dk