Re: [MOEDE] referat af møde 11.01.2000

Fra: Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug>

<<SNIP en hel del>>>

> Jeg tager lige et par kommentarer til Prebens indvendinger.

Han hedder altså Ole (ham fra DTU). Preben er fra Novo.

Dette forvirrede mig en hel del, da jeg læste dine
kommentarer til referatet.

> Jeg synes personligt - men det hører nok ikke til i et referat - at Preben

Nej det er altså Ole...
> måske havde lavet nogen lidt sjove sammenligninger; han havde
> sammenlignet Compaqs optimerende Fortran compiler med gnu fortran, osv.
> Ham havde ikke (så vidt jeg kunne se) forsøgt at sammenligne kommercielle
> produkter på de to platforme, men kommercielle på den ene, og GNU på den
> anden. Man kan jo tænke lidt over hvorfor, men det er ikke vigtigt; det
> var spændende at høre om under alle omstændigheder - og han indrømmede da
> at Linux ville komme i betragtning igen, næste gang de bygger en super
> computer :-)

Ellers tak for nogle gode kommentarer.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S       Tlf:            44 66 24 16
Projektkoordinator  ------------------   Fax:            44 66 25 16
Nøddelunden 110        Linux-bøger,      Email:         sslug@sslug
DK-2765 Smørum      kurser og foredrag   Web:   http://www.plomus.dk