Re: [MOEDE] Hyggemøde 8.2

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hanne:
>
> Jeg har sat programmet for hyggemødet den 8. februar op på

Vi skal lige have tid på.

Ulf Nielsen: 15 minutter
Henrik Kressner: 30 minutter
Telepunkt Søborg: 30 minutter
Morbærhaven: fra 1-2 timer til en hel aften

Mødet er sat til at være fra 19 til 23. Det giver
f.eks.

Diverse pladder: 19-19.15
Ulf Nielsen: 19.15-19.30
Henrik Kressner: 19.30-20
Telepunkt Søborg:  20-20.30
Pause 20.30 - 21
Morbærhaven: 21-23

Det passer da meget godt, ikke?

Jeg ved dog ikke hvilken rækkefølge der er bedst.

> Kan du tjekke at jeg har forstået hvad foredragene kommer
> til at handle om.

Mht. de 3 første vil jeg spørge Ulf (som vist ikke er
på mødelisten)

Mht. det sidste ser det fint ud, men lidt mere
præcisering fra Morbærhaven ventes - det der var bare
deres umiddelbare liste over emner de kunne snakke om.
Jeg har fået lidt mere:

-Konfiguration af servere (og de problemer der opstår):
  - spam
  - meget store emails der får serveren til at gå ned
  - problemer med at bruge IP masqurading
  - osv.

- Problerme på brugernes computere

- Sammenkobling af netværket til Telfoncentralen, og
el- og varmesystemet.

Da jeg tilfældigvis ved at mindst en af de pågældende
personer er på denne liste, føler jeg mig egentlig lidt
dum ved bare at sende info videre.

Morten hvad vil I helst snakke om?

Og alle andre, hvad vil vi høre om?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

LinuxForum 2000 * 4. March 2000 * http://LinuxForum.dk

Then, after a second or so, nothing continued to happen