Re: [MOEDE] Hyggemøde 8.2

Hanne Munkholm wrote:

> Jeg har spurgt dem fra Morbærhaven om de har tid til at
> holde foredrag for os til hyggemødet den 8. februar.
> Desværre har jeg ikke fået svar endnu...

Agrh jeg sendte denne mail 2 minutter for tidligt: Nu
har jeg fået svar. De kan godt den dag. Jubiii!

Hvor lang tid skal vi sætte dem til?

Og hvad vil vi høre om?

Emner:
 Servernes konfiguration
 Vores nye newsserver
 Vores måde at organisere os på
 Hackere, virus og andre 'sociale' problemer
 Telefon-central

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

LinuxForum 2000 * 4. March 2000 * http://LinuxForum.dk

Then, after a second or so, nothing continued to happen