Hyggemøde 8.2

Beboernetværks temaaften til hyggemøde 8.2

Jeg har spurgt dem fra Morbærhaven om de har tid til at
holde foredrag for os til hyggemødet den 8. februar.
Desværre har jeg ikke fået svar endnu...

Men så har jeg også spurgt Ulf Nielsen om han kunne den
dag. Det har medført flg:

Ulf snakker lidt om sine erfaringer med deres
beboernetværk.

Ulf skriver:
"
Henrik Kressner fortæller om hvordan man laver
datanet..samt hvilke faldgrupper der er, samt at der
visse standarder man skal overholde i denne verden.
Henrik vil også se på den nærmeste fremtid..nu hvor den
nye
Gigabit standard er endelig vedtaget. Meget teknisk
foredrag..:-))

Telepunkt Søborg vil fortælle om nogle af de muligheder
man vil få ved at lave et telefonsystem i sin
boligforen.,samt det vanskellige i at gennemskue det
store udbud af teleydelser fra forskellige
teleudbydere.
"

Dvs. at vi har en fin beboernetværks-temaaften med 3
foredrag, jeg tror dog ikke at Ulf havde tænkt sig at
snakke så længe.

Så nu håber jeg at Morbærgutterne kan den dag, nu hvor
alle de andre pludselig er på plads...

Alternativt, er der nogen, der kender nogle af dem ude
fra Dalgas have projektet?

Eller bliver det for meget?

Ps. jeg håber ikke I bliver alt for sure over, at jeg
"kom til" at arrangere et hyggemøde/temaaften sammen
med Ulf uden at spørge mødelisten først...

Er der forslag til ændringer så kom med dem.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

LinuxForum 2000 * 4. March 2000 * http://LinuxForum.dk

Then, after a second or so, nothing continued to happen