Re: [MOEDE] Beamer til Werner Koch 17/1 Symbion

On Mon, Jan 10, 2000 at 04:46:28PM +0100, Hans Schou wrote:

> Hvem er det der ved hvordan man får fat i en beamer i Symbion?

Øh - beamer ? Det lyder som noget fra StarTrek ...

> Er det nemmest jeg aftaler det med Bo Folkmann?

Formentlig. De kan låne det meste præsentations-grej hos Symbion-
folkene.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the