Re: [MOEDE] Endnu en præsentation til temamødet om klynger?

Preben:

> Jeg har haft kontakt med en gruppe (Scientific Computing) i mit firma
> (Novo Nordisk), der bruger et lille cluster (5*dual Pentium/500) og som
> _kører_ Linux...
> De kan desværre ikke selv komme - men hvis jeg må disponere over 5-10
> minutters taletid vil jeg godt fortælle om konfiguration, brug og
> erfaringer?
> Jeg synes projektet er interessant fordi det giver en masse regnekraft
> for en brøkdel af prisen på en *rigtig* maskine - uden at at man behøver
> kaste sig ud i de udfordringer der er i implementering af store klynger.

Der er afsat 30-45 minutter til hver af de tre andre talere,
så der skulle være plads til at du kan få lidt taletid. Jeg
vil foreslå at du møver dig ind umiddelbart efter Claus, men
aftal der med ham.

> Jeg vil prøve at lave 1-2 overheads - er der en "gammeldaws" projektor
> til rådighed (Björn ?) ?

Der er en "gammeldaw" projektor - i noget der ligner
Storm P.-design.

Jacob
--
"an OS that is almost, but not quite, entirely unlike Windows"