Re: [MOEDE] Endnu en præsentation til temamødet om klynger?

On Fri, 7 Jan 2000, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg har lige fået et brev fra Ole Holm Nielsen ude på DTU.
>
> Han tilbyder at komme og fortælle om deres Alpha-klynge (der
> desværre ikke kører Linux) og de overvejelser der ledte dem
> til den maskine de nu har.
>
> Skal vi tage det med selvom de ikke kører Linux? Det kan jo
> være vi kan lære lidt om hvor vi kan forbedre Linux.

Jeg synes det kunne være interessant. Specielt fordi, så vidt jeg husker,
de snakkede om netværksproblemer og Christoffer Hall vil fortælle om SCI
netværk, som er fuldt supporteret under Linux.

Sig endelig ja tak.

Mads

Each generation has the right to determine its own culture. Culture isn't
just symphony orchestras, movies about dead British royalty and hard-bound
books. For some, culture is now also gaming, websites, chat and messaging
systems, TV shows, music and movies.
                               - Jon Katz, Slashdot, on youth culture.