Re: [MOEDE] Endnu en præsentation til temamødet om klynger?

Kristian:

> Mon dog? Alphaer plejer at køre Tru64 eller Linux.

Det mener jeg også.

> Men ellers er jeg enig. Det skader ikke at få udvidet horisonten. Også
> selvom det bliver: "Derfor valgte vi ikke Linux!"

Så er vi tre der vil høre det. Jeg har sat ham på programmet
og givet ham besked (så har han også weekenden til at
forberede sig i).

God fornøjelse,

Jacob
--
"an OS that is almost, but not quite, entirely unlike Windows"