Re: [MOEDE] Endnu en præsentation til temamødet om klynger?

On Fri, 7 Jan 2000, Kim Schulz wrote:

>Jacob Sparre Andersen skriver:

>Jeg mener den kører solaris!! Det er jo også en UNIX, så jeg synes
>sagtens vi kan få ham til at fortælle om den også!! det vil måske give
>et syn på hvordan andet en linux klarer det!!

Mon dog? Alphaer plejer at køre Tru64 eller Linux.

Men ellers er jeg enig. Det skader ikke at få udvidet horisonten. Også
selvom det bliver: "Derfor valgte vi ikke Linux!"

/kristian

--
 Kristian Vilmann  - ADiCT Kalif -   sslug@sslug
 Skåne/Sjælland Linux User Group   http://www.sslug.dk