Re: [MOEDE] Endnu en præsentation til temamødet om klynger?

Jacob Sparre Andersen skriver:

> Jeg har lige fået et brev fra Ole Holm Nielsen ude på DTU.
>
> Han tilbyder at komme og fortælle om deres Alpha-klynge (der
> desværre ikke kører Linux) og de overvejelser der ledte dem
> til den maskine de nu har.
>
> Skal vi tage det med selvom de ikke kører Linux? Det kan jo
> være vi kan lære lidt om hvor vi kan forbedre Linux.
>
> <trussel>
> Hvis der ikke er nogen der siger nej inden mandag klokken
> 12, så skriver jeg til ham og siger ja tak.
> </trussel>

Jeg mener den kører solaris!! Det er jo også en UNIX, så jeg synes
sagtens vi kan få ham til at fortælle om den også!! det vil måske give
et syn på hvordan andet en linux klarer det!!

--
-
 MVH

|                 ADICT Kode Slave - www.adict.net                     |
|            Dansk Linux Link Database - www.LinuXia.dk                |
             Sleep is just a cheap substitute for coffee