Date: Fri, 07 Jan 2000 12:10:24 +0100
From: Ole Holm Nielsen <sslug@sslug>
To: sslug@sslug, sslug@sslug
Cc: "Bjorn S. Nilsson, NBI, Copenhagen" <sslug@sslug>
Subject: SSLUG - Hyggemøde 2000-01-11 på Niels Bohr Institutet

Kære Jacob Sparre,

Jeg er blevet opmærksom på, at SSLUG holder et
temamøde om Linux-klynger på tirsdag.  Vi her ude
på DTU har fornylig installeret Danmarks hurtigste
computer, som er en klynge af 60 Compaq Alpha
arbejdsstationer.  Så dels er jeres tema interessant
for mig.  Men jeg tænkte om SSLUG måske ved dette
møde ville være interesseret i et indlæg fra mig
om vores klynge ?

Vores maskine kører godt nok ikke Linux, men Linux
var kraftigt inde i vores overvejelser da vi planlagde
maskinen.  Jeg kan fortælle om vores overvejelser.
Desuden tror jeg, at de SSLUG medlemmer som interesserer
sig for supercomputing (bl.a. fysikere og kemikere ?)
ville finde det interessant at høre om vores supercomputer.

Vi har iøvrigt en (ret teknisk) side om vores maskine
på siden http://www.fysik.dtu.dk/CAMP/valhal.html

Lad mig høre om du er interesseret i et indlæg fra mig,
om hvor meget tid det må tage osv., så jeg kan lave
et foredrag der passer til jeres temamøde, hvis I
ønsker det.

Med venlig hilsen,
Ole

Ole Holm Nielsen
Department of Physics, Technical University of Denmark,
Building 307, DK-2800 Lyngby, Denmark
E-mail: mailto:sslug@sslug
WWW URL: http://www.fysik.dtu.dk/~ohnielse/
Telephone: (+45) 45 25 31 87 / Telefax: (+45) 45 93 23 99