Re: [MOEDE] installparty

per r wrote:

> på The Party 99, hørte et foredrag om Linux og Open source af en mand ved
> navn Claus Sørensen (jeg er ikke helt sikker på efternavnet). Dette vakte

Ham kender jeg godt :)    (rigtigt stavet)

> desværre ikke ret langt. Claus, som havde hjulpet mig, fortalte at I (SSLUG)
> af og til holdte nogle lignende arrangementer, hvor man kunne få hjælp til

Ja der er ikke lige p.t. nogen dato på endnu.
Jeg har i dagens anledning lige opdateret kalenderen, men er ikke
sikker på om vi kører installfest d. 3/4.
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200003140SSLUG

Der er installfest d. 8/2 i Malmö, men det koster en del at komme ind.
http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200002080SSLUG

Men ellers skriver du ikke hvor du kommer fra. Der er jo andre LUG'er
i Danmark, måske nærmere hvor du bor.
FLUG - Fyn
AALUG - Århus
NJLUG - Ålborg