installparty

Linux har været et mere eller mindre uudforsket område for mig indtil jeg, på The Party 99, hørte et foredrag om Linux og Open source af en mand ved navn Claus Sørensen (jeg er ikke helt sikker på efternavnet). Dette vakte min interesse og bageftrer var det så meningen at jeg skulle have installeret Linux, mens der var folk der vidste noget om det til at hjælpe. Grundet tekniske vanskeligheder, med en ny ATA 66 harddisk, nåede vi desværre ikke ret langt. Claus, som havde hjulpet mig, fortalte at I (SSLUG) af og til holdte nogle lignende arrangementer, hvor man kunne få hjælp til at installere Linux på sin computer. Da jeg gik ind på jeres hjemmside og så på jeres kalender kunne jeg ikke rigtigt se nogle, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det er mig der ikke har kigget ordentligt efter, eller hvad?

Med venlig hilsen Per Rasmussen.