Program til noter

Hejsa allesammen,

Nu er det kommet så vidt at jeg til august endnu en gang kaster mig ud i at
få nuppet en studenter eksamen. Eftersom jeg ligesom de fleste computernørder
ikke er bedstevenner med pen og papir vil jeg benytte min bærbare til at tage
noter på. Til det formål tænkte jeg på om der skulle være nogen der kan
anbefale et godt program som gør at jeg nemt kan holde styr på hvilke noter
der hører til hvilke fag og hvilken dato de er fra. Jeg kan naturligvis styre
det med dirs til hvert fag og så text filer med navne = datoer, eller vice
versa. Men hvis der findes noget derude ville det jo bare være genialt :)

Skulle der være nogen der ellers kan nævne gode studyware programmer (eller
hvad vi nu skal kalde den slags) vil jeg være meget glad..

--
Anders