TDC adsl

Hej Ssluggere,

Jeg går og skal have købt en TDC proaccess adsl link, og da routeren ikke
må pilles ved af mig selv, kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeg
skal bede dem sætte den op.  Jeg vil have flere maskiner bag adsl porten,
og en egen firewall skal stå imellem dem og inettet, så jeg vil gerne have
routeren totalt åben.  Ind/ud kan man vist nok godt åbne, men så kommer er
der noget med NAT, hvor man så vidt jeg forstår kan lede inkomne request på
en givne services (http, ftp, dns osv.) hen på specifikke ip'ere.  Men kan
det ikke lade sig gøre at sende _al_ traffik udefra på en hvis ip, og så
selv filtrere fra? altså noget ala:

        router -> firewall/router -> lokal net.

og hvor routeren så dirigerer al traffik udefra til en bestemt ip på
lokalnettet? For det er vel indefra og ud de snakker om når de
"konfigurerer routeren så al traffik ind/ud er åben".

Håber ikke jeg spørger for dumt her, men jeg er lidt ude på dybt vand :-)

VH Elias Naur