Re: [MISC] Oracle/PostgreSQL (was: Linux uncervisning. Interessenskal fanges...

> Hvad kan PostgreSQL som de andre SQL'er ikke kan ?

Ikke en dyt andet. Men den er freeware og understøtter transaktioner, som MySQL
ikke har været så stærk i.

Mjaa, jeg er godt træt af det( altså at se på det ). Stift bekendskab med Oracle
og du bliver kylet ud i et "env" bøvl uden lige.
Setenv og bla bla ( hint NLS_LANG, NLS_ORA33 ). Hvad det angår med charsets er
det da en plage. Se på MySQL. Installer og kør. Basta.

Ja, men de begynder at snerper hinanden på. Performancemæssigt skulle PostgreSQL
være mer på dupperne end nogensinde før.

Enig, enig. Men mine sure opstød fra før står stadig, og dog : redo-filerne er i
en standardinstallation latterlige små, så de ligefrem er en hemsko for
performance !!
MEN Oracle's installation på linux er indrømmet lige at gå til.

Lars Brandi Jensen