Re: [MISC] Oracle/PostgreSQL (was: Linux uncervisning. Interessenskal fanges...

On Wed, 27 Jun 2001, Jesper Lund wrote:

> Blandt andet kunne jeg godt ænke mig at se Oracle på linux.

Jeg vil anbefale at du kikkede lidt på PostgreSQL, ihvertfald hvis det er
noget du skal undervise i.

På www.sslug.dk anvender vi PostgreSQL til nogle ting. Det skyldes i nogen
grad, at MySQL på det tidspunkt hvor vi skulle vælge database, ikke var
fri software. Men PostgreSQL er også en mere avanceret db end MySQL er.

Oracle er godt. Jeg har selv anvendt den sammen med PHP, og det kører
forrygende på Linux. Årsagen var at jeg havde en eksisterende app. på
Oracle, og gerne vill udvide den app. Se fortsættelsen i min signature.

mvh/hans
http://schou.dk
PostgreSQL is being received well. Larry Ellison and Oracle,
should start getting worried "yesterday."     -- Bob Gilbert