SV: SV: [MISC] Linux uncervisning. Interessen skal fanges...

hvis du ringer i arbejdstiden så ring 63129563

Med venlig hilsen / Best Regards

IT-Instructor
Tom Christensen, HD(A), CompTia A+ Certified
Odense Technical College
Tel: +45 6312 6656

Private Adress:

Sandkæret 15,1 App. 4
DK-5260 Odense S
Tlf: +45 65 95 95 63
e-mail: sslug@sslug

Kasserer i Venstre-Pårup
Frivillige bidrag og kontingent kan indbetales på følgende konti:
Reg nr 0203 konto nr. 978-17-20-892