Re: [MISC] Linux uncervisning. Interessen skal fanges...

Hehe, nu er jeg ikke indfødt sønderjyde... ;o))))) Men jeg har lært sproget
lidt...

Hvor bor i henne ? Jeg kunne da godt tænke mig at kigge forbi, det kunne være
man kunnne blive lidt klogere. Blandt andet kunne jeg godt ænke mig at se
Oracle på linux.

Jeg har tid stort set altid fra nu, til August.....

//Jesper (Der altid vil lære nye ting)