Re: SV: [MISC] Linux uncervisning. Interessen skal fanges...

Et rigtig genialt tiltag faktisk. Faktisk så genialt, så jeg tror jeg vil
gøre mere ved det. Der er nemlig også en stor SKP afdeling i Sønderborg,
som jeg selv har været i. Der mangler klart noget inspiration der. Jeg vil
med glæder stille mig til rådighed for at fremme linux i SKP. Jeg har selv
savnet det.

Men hvad skal man starte med ? Det hele gælder om at vække interessen, ved
dem der ikke allerede har fanget den. I Sønderborg, hvor jeg er, er
interessen der i SKP.

//Jespert