RE: [MISC] Hvad er smux

> I /etc/services er de listet hos mig:
>
> smux            199/tcp           # SNMP Unix Multiplexer
> smux            199/udp
>
> Øjensynlig noget SNMP som normalt bruger 161/162
> men hvis du ikke udefra har brug for SNMP adgang er der
> vel ikke grund til at åbne ?

Ok, nu ved jeg hvad der er, tak, jo jeg bruger den på mit
local net til at lave nogle gode grafter med mrtg på min
test web page, mem, cpu, sql, postfix m.m. men jeg har ikke
lukket for den i min ipchains setup, jeg sidder stadig
og roder med DNS, før jeg vil have gang i mit fixed IP

Jeg kan ikke lige fixse min DNS setup jeg fjoller rundt

.pwc.com.kh

.kh = Top Cambodia
.com = zone ?
.pwc = Domain

sjovt nok vil sendmail ikke lege med pwc.com.kh.

Jasper O Waale