Re: [MISC] *REKLAME* Skyd dig til Tux i Tivoli *REKLAME*

On Wed, 27 Jun 2001 00:37:10 +0200 (CEST), Peter Toft <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg var i Tivoli her til aften og kan oplyse at man i
>skydeteltet tæt på plænen (det hedder vist galleriet)
>kan skyde sig til *TUX-BAMSER* - yes - det er ganske
>vist. Tror dog ikke at dem der står i boden ved det.
>
>P.S. hvis du skyder med 4. riffel fra venstre så sigt
>en del til højre. Hammer skævt løb .... så jeg fik
>ingen Tux i dag :-(((((
>
>Smile :)

Hmmmm sjældent at jeg er i Tivoli OG er ædru nok til at skyde efter
bamser på samme tid. Men hvis jeg nu sætter sådan en bamse øverst på
min ønskeseddel ... hmm .. :-)))

Er den vildt cuty ?

Gitte