Re: [MISC] Er danskere dummere end andre mennesker? (was: Re: [MISC] Endnu et hul)

----- Original Message -----
From: "Poul-Erik Andreasen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.misc
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, June 26, 2001 11:17 PM
Subject: Re: [MISC] Er danskere dummere end andre mennesker? (was: Re: [MISC] Endnu et hul)

Millioner instruksjoner per sekund?
IQ er kun fri logisk regnekapasitet. Kjekt å ha.
Det er fremdeles intet som hindrer deg i å slå skallen i bakken når du snubler.
Det gjør stort sett ganske vondt uansett IQ.

> Næppe. Danskerne(rekrutterne) er inden for de sidste 50 år blevet 20%(så
> hvidt jeg husker)mere intelligente, en forbløffende genetisk
> udvikling:-)
>
> IQ er en avanceret form for nonsens.
>
> Poul-Erik

Ett utmerket bevis for at IQ kan heves og at det ikke skyldes endring
i genetikken. Koblingen mellom genetikk og IQ er meget begrenset.

Mvh
Jim Oksvold