RE: [MISC] Backup på tape eller en F"#¤#¤ masse IDE 90GB disks

> Raidzone gør det. De bygger på Linux. De understøtte snapshots, hvorved du
> kan lave fuld backup så tit du vil - det koster kun ændringerne som plads.
> Det er dyrere end at lave det selv, men mon ikke deres produkt er mere
> gennemprøvet end det, du selv få flikket sammen?

Helt sikker, mere gennemprøvet men ikke så sjovt, eftersom jeg/vi ikke
endnu har noget på plads andet en de 2x8GB taper dimser, ser der jo ikke
nogle skade ved at prøve lidt selv, og alt kan jo genbruges hvis der
går helt op i hat og briller,,

> http://208.56.182.73/
>
> Jeg har ikke prøvet dem, men jeg prøvede deres konkurrent NetApp. Og den
> sparkede på det tidspunkt temmelig meget numse.

Det skal jeg lige kikke på, om ikke andet så for at see om der er nogle
gode idea som jeg kan hugge, :)

Jeg håbet at der sad en eller flerer sluger med samme delima, eller
nogle gode erfaringer, der er jo ikke nogle grund til ikke at ungå
de værste bøffer..

Jasper O Waale