RE: [MISC] Backup på tape eller en F" #¤#¤ masse IDE 90GB disks

> Hvis maskinerne står tilpas langt fra hinanden, men står de ved siden
> af hinanden i et serverrum, så hjælper det nok ikke meget.
>
>  - Hvis man vil sikre sig mod ydre fysiske påvirkninger bør man mindst
>    enten gøre det til en anden type hardware (bånd, brænde CD'er)
>    eller en anden lokation (net, strøm, fysisk eller hvad man nu vil
>    sikre sig imod)

Jep, det er er jeg med på, problemet med bånd, som jeg ser det er hastighed
og det faktum, at de ikke holde mange GB for nogle år side, vill en 4-8Gb
DAT få min til at smide en tårer af lykke, men det er lidt småt med den
udvikling som er sket ? der er ikke rigtigt sket noget,

Jeg er ikke nervøs for andet en brænd, vi har bevæbnet vagter, og jeg har
lige brugt en penge på surge protection, og on-line UPS

Det er nok ikke nemt at smutte en Boks med IDE disk med hjem i weekenden
med med en form for udskiftlig HD skulle det værer muligt,

Jasper O Waale