Re: [MISC] Fri nettrafik på lånt tid

On Mon, Jun 25, 2001 at 12:13:52 +0200, Anders Bruun Olsen wrote:

> Det kan de sgu da ikke, min ADSL blev købt i troen om at jeg ikke skulle
> bekymre mig om minuttakster og rater og den slags møj.. Hvis de ændrer det
> giver de vel i det mindste folk mulighed for at afmelde forbindelsen eller
> hva?

Nu er det nok ikke noget der sker lige her og nu.
Men TeleDanmark har allerede en "trafik-betalings" ADSL
hvis man anvender TDC Bredbånd/ADSL "lille" løsning til 299kr/md.
Der er en "fri" grænse, og det over den grænse koster per GByte.

Men alle "storbrugere" af internet betaler jo udfra trafik/grænse,
ofte sådan at man rykker et "trin" op hvis man overskrider en grænse.

Så det er vel naturligt at der måske kommer noget tilsvarende på ADSL.
Det afgørende er at det bliver til rimelige priser, som er
i forhold til  omkostningerne.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda