Re: [MISC] Endnu et hul

On Sun, 24 Jun 2001 00:02:50 +0200, Thomas A.Frederiksen
<sslug@sslug> wrote:

>On Torsdag 21. Juni 2001 00:39 Peter Makholm decided to write:

>Peter, Peter, Peter (I et let patroniserende tonefald - ikke at jeg burde,
>men....). Det jeg kunne have påpeget, hvis jeg havde været lidt mindre
>doven, er, at et sådant hul, og lapningen deraf, lige netop belyser nogle
>af fordelene ved open source frem for closed source. Den tid der går fra en
>fejl opdages, og til den er rettet, er mig bekendt temmeligt meget kortere
>ved open end ved closed source software.

My point exactly !!!
Dammit hvor er det bare .. hmm .. typisk(?) for diskussioner at de
side-tracker. :-))

Nå men .... idéen med denne diskussion var ikke "Se hvor dårlige MS
er" ... det var mere en "nu har JEG fattet endnu en god ting ved
OpenSource" - og diskussionen drejede sig slet ikke om styresystemer
men om webservere.

Tak til Thomas for liiige at få tråden tilbage på rette spor.

Hilsen
Gitte