RE: [MISC] Endnu et hul

On Fredag 22. Juni 2001 18:14 Martin Bøgelund decided to write:
<snip>
> Så hellere købe MS i en butik, for så kan man tillade sig at blive mopset
> *når* stadset går i brædderne.

Det siger du ikke - dem har jeg vel en tyve-fyrre stykker af om dagen...

Den klassiske:
Kunden: "Det er en hardwarefejl."
Mig: "Vi reinstallerer lige windows."
Kunden: "Det er en hardwarefejl, jeg vil have en ny maskine på garantien."
½ time senere.
Mig: "Se, nu virker den igen."
Kunden: *mopset over ikke at have fået en ny computer* !

Suk!

MVH

Thomas A. Frederiksen
--