Re: [MISC] Endnu et hul

On Torsdag 21. Juni 2001 00:39 Peter Makholm decided to write:

> Hvordan kan det være rygklapperi at tale om produkter, der ikke kan
> køre på vores maskiner? Jeg fatter det ikke.
>
> Jeg fatter heller ikke at folk finder den slags "nyheder" interessante
> for sslug.misc, men det har jeg vist udbredt mig om før.

Peter, Peter, Peter (I et let patroniserende tonefald - ikke at jeg burde,
men....). Det jeg kunne have påpeget, hvis jeg havde været lidt mindre
doven, er, at et sådant hul, og lapningen deraf, lige netop belyser nogle
af fordelene ved open source frem for closed source. Den tid der går fra en
fejl opdages, og til den er rettet, er mig bekendt temmeligt meget kortere
ved open end ved closed source software.

Det er meget muligt at du har opfattet det som ren anti-ms, men det var
ikke helt ment sådan. Jeg glædes blot over at der endnu en gang er mulighed
for at konstatere at store firmaers closed source programmel ikke er nogen
garanti for sikkerhed, men ofte det stik modsatte.

BTW, nu jeg er i gang med .misc: Tak for en god diskussion om
partitionering på NBI....

MVH

Thomas A. Frederiksen
--