Re: [MISC] Re: Nu har jeg fundet en god editor (was: Re: [MISC] En god grafisk web editor for begyner)

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Hvor finder du den??

http://www-4.ibm.com/software/webservers/hpbuilder/linux/ (found by Google)

Not GPL'ed...
Suggested retail price : $69  -  60 day trial version available now

Måske værd at kigge på :-)  Tak for tippet, Jasper.

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe