Re: [MISC] Endnu et hul

On Fri, Jun 22, 2001 at 18:46:02 +0200, Martin Bøgelund wrote:

> Ja og nej. Jeg ved at jeg kan få mig vilkårligt mange email adresser ved at
> oprette vilkårligt mange brugere på min Linux box. Men hvad Linux email
> programmer kan mht antallet af email adresser ved jeg faktisk ikke (hvad skal
> jeg med 7 emailadresser på samme bruger?)

og man kan oprette aliaser og få endnu flere, og man
kan ofte i MTA lave diverse tricks så der er mange muligheder.

Eller tænker du på at MUA'en skal klare flere email konti ?

PS.
Desuden Linux KAN IKKE lave email adresser :)
Linux er en kerne og ikke et userspace program som f.eks. en MTA.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda