RE: [MISC] Endnu et hul

>Martin:

>Undskyld, hvis jeg er lidt langsomt opfattende, men der er
>vel en underforstået smiley i det ovenstående?

Ja og nej. Jeg ved at jeg kan få mig vilkårligt mange email adresser ved at
oprette vilkårligt mange brugere på min Linux box. Men hvad Linux email
programmer kan mht antallet af email adresser ved jeg faktisk ikke (hvad skal
jeg med 7 emailadresser på samme bruger?)

Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)