Re: [MISC] Re: Nu har jeg fundet en god editor (was: Re: [MISC] En god grafisk web editor for begyner)

On Fri, 22 Jun 2001 12:31:39 +0200, Frank Damgaard <sslug@sslug> wrote:

> Kan nogen af disse også teste de sider man laver
> for om de overholder HTML 4 specifikationer ?
>
> Amaya plejer dog at lave HTML der følger standarden.

Hvis du skriver dit dokument i Amaya, skulle du ikke kunne gå
galt i byen. Hvis du skriver i en editor, kan du importere det
i Amaya og bruge 'show parsing errors' fra views-menuen, så
Amaya har altså sin egen indbyggede validator. En simpel 'save'
vil dog i de fleste tilfælde rette evt. fejl automatisk,
medmindre du har nogle ugyldige tags el. lign.

vh.

Morten