Date: Fri, 22 Jun 2001 10:40:52 +0200
From: Anette
Subject: Pingvin-snak.

Hej Ole.

Har jeg ret i, at det er dig, jeg skal takke for den dejlige pingvin, som
posten lige har afleveret hos os?
Hvis jeg har, skal du have mange tak; hun kan jo ligesågodt få det ind med
modermælken; Linux er bedst!
Det var meget sødt af dig (det er indtil videre hendes største bamse).

Mange hilsener fra
Anette og Laura.