Re: [MISC] Endnu et hul

Morten Sylvest Olsen <sslug@sslug> writes:

> Henrik Bøgh <sslug@sslug> wrote:
>: Gitte Wange (sslug@sslug) expressed in
>: <sslug@sslug>:
>
>:> Hvorfor vælger folk så IIS ???????????
>
>: Mine erfaringer siger mig at når folk vælger IIS i
>: produktionsvirksomheder skyldes det to ting: - man har nogle man
>: kan skyde skylden på når lortet ikke virker (f.eks.  Microsoft
>: eller forhandleren) og som man så kan ringe til. Apache har stadig
>: ikke denne, for mange, essentielle del.
>
> Til det er der jo det sædvanlige svar, at det er ligemeget om du kan skyde
> [...]

Øh, det er irrelevant.  Det er et spørgsmål om hvad man skal sige til
sin chef.  Hvis man har købt IIS er det ret let at skyde skylden på MS
eller forhandleren, men hvis man har installeret Apache står man selv
med skraldet.

En _god_ chef vil selvfølgelig foretrække en medarbejder der selv
tager ansvaret når noget går galt, men den slags chefer er vist
sjældne.