Re: [MISC] folk der tager paa ferie og laver automatisk svar om det til sslug

Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Det er altsaa PISSE irriterende, jeg vil opfordre til at vi alle
> kommer ham i vores killfilter, saa han kan laere at han ikke skal
> goere den slags.

Han vil bare blive fjernet fra listerne, hvis jeg kender vores
admin-team ret.

> ps: en anden ide kunne vaere at lave et mail alias der forwardede
> emails til hans adresse, saa vil han naa forstaa ideen.

Ja, vi kan også bare besøge MS's danske hovedkontor lave en masse
grafitti på deres bygninger, så forstår de nok at vi ikke kan lide dem
og mener det alvorligt.

Bliv dog voksen, man lære ikke folk at opfører sig ordentligt ved
selv at opføre sig som et svin!

--
"Borg!"