Re: Nu har jeg fundet en god editor (was: Re: [MISC] En god grafisk web editor for begyner)

> Jeg giver lige Amaya en test tur,

Ok Jeg har fundet "WebSphere Homepage bulider" fra IBM, den er 99% det
samme som at arbejde med Front Page og har en del ander sjove ting,
og kører på linux 6+

Så jeg synes lige at jeg vil give tippet
Jasper O waale