Re: [MISC] Endnu et hul

On 22 Jun 2001, Peter Makholm wrote:

> Jeg pøver igen: Har du nogensinde hørt om nogen der med held har fået
> godtgørelse fra MS eller en af deres forhandlere på grund af fejl i et
> MS-produkt?

I snakker forbi hinanden. Det Poul-Erik prøver at sige er:
Der sker ingen skade på IT-ansvarlig Hansens jobsikkerhed,
fordi firmaet mister et to-cifret millionbeløb, bare det
ikke er "hans skyld". Det er en langst større trussel for
ham, hvis firmaet mister et mindre beløb pga noget software,
hvor _han_ er det sidste ansvarlige led.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

"Borg!"