Re: [MISC] Er danskere dummere end andre mennesker? (was: Re: [MISC] Endnu et hul)

Per Abrahamsen (sslug@sslug) expressed in
<sslug@sslug>:

> Jeg gad vide om det er vores lands historie der forklarer den
> manglende rygrad, Danmarks politik internationalt har altid været at
> finde den stærkeste og alliere sig med dem.

Spørg du lige chefen for flåden og de stakkels københavnere der blev udsat
for verdens første terrorbombardment i starten af 1800-tallet.
(her tænkes på 'slaget på Rheden', 'Københavns bombardement' og 'flådens
ran'). Jeg tror (såfremt de var levende) at de ville være uenige med dig :))

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bøgh, #Linux.DK