Re: [MISC] Fejl i den store danske ordliste (Was: Apache og ISS)

Anders:

> Jeg bruger generelt ikke stavekontrol, da jeg som oftest
> er klar over, når jeg ikke kan stave til et ord - og med
> ispells falske positive tør jeg ikke stole på den, så
> jeg skal alligevel slå op. Manglende ord gør, at jeg
> kommer i tvivl om ord, jeg ellers godt kan stave til.
> Ergo spilder jeg netto tid på at have stavekontrol slået
> til.

Det er til at forstå, men jeg bruger nu mere stavekontrol
til at fange tastefejl, end til at fange ting jeg ikke kan
stave til.

> Derfor var "flinke" oprigtigt ment ovenfor. Jeg venter
> spændt på en ordliste hvor jeg kan være sikker på at
> hvis den godtager ordet, eksisterer det. Der er
> selvfølgelig stadig fare for, at det betyder noget
> andet, end jeg tror.

Du kan aldrig være helt sikker. Selv Retskrivningsordbogen
indeholder fejl.

> "Ialt" måske?

Ups. Det var også med. Det er fjernet i næste udgave.

Den er rimeligt tæt på.

Jacob
--
"Borg!"