Re: [MISC] Fejl i den store danske ordliste (Was: Apache og ISS)

Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> skrev:

> Anders:

> Har du overvejet at besøge ordlistens fejlmeldingsside:

Jeg bruger generelt ikke stavekontrol, da jeg som oftest er klar over,
når jeg ikke kan stave til et ord - og med ispells falske positive tør
jeg ikke stole på den, så jeg skal alligevel slå op. Manglende ord
gør, at jeg kommer i tvivl om ord, jeg ellers godt kan stave til. Ergo
spilder jeg netto tid på at have stavekontrol slået til.

Altså kan jeg ikke hjælpe meget, med mindre at jeg ligefrem kørte
flyspell for at fange fejl i ordlisten - og det har jeg ikke lyst til.

Derfor var "flinke" oprigtigt ment ovenfor. Jeg venter spændt på en
ordliste hvor jeg kan være sikker på at hvis den godtager ordet,
eksisterer det. Der er selvfølgelig stadig fare for, at det betyder
noget andet, end jeg tror.

> Alternativt kan du sende os <sslug@sslug> en liste med ord du
> mener ikke hører til i listen.

Jeg kan kun huske den nævnte "parantes", idet et opslag har lært mig,
at det også kan hedde "matrixer". "Ialt" måske?

Jeg vil notere adressen og huske den næste gang, jeg støder på et
forkert ord - hvis ellers min ordliste fra Mdk8 kan bruges som
reference for den nuværende ordliste?

Anders.

--
ECHO FORMAT C: /U /V:C