Re: [MISC] Endnu et hul

Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Hvordan kan det være rygklapperi at tale om produkter, der ikke kan
> køre på vores maskiner? Jeg fatter det ikke.

Da det ikke umiddelbart har relevans for os, kan jeg ikke se at vi kan
bruge det til meget andet end at sige til hinanden at vi er da
heldigvis meget bedre end som så (hvilket tråden da også har udviklet
sig til - en diskussion af hullet har der i hvert fald ikke været).

> Jeg fatter heller ikke at folk finder den slags "nyheder"
> interessante for sslug.misc, men det har jeg vist udbredt mig om
> før.

Det var sådan set netop det, der var mit budskab. Men jeg burde
naturligvis vide bedre.

Anders.

--
ECHO FORMAT C: /U /V:C