RE: [MISC] Frivillig global mørklægning i aften (21/6)

> Hvad er der galt med Bush's energiplan ?
> Han vil satse mere på en meget ren og effektiv energikilde : Atomkraft.
> Foruden er hele CO2 debatten vildt overdrevet. Hvorfor skal vi betale flere
> milliarder kr i afgifter for noget der langt fra er videnskabeligt holdbart
> ?

Jeg tror at de penge some han vil sparer, kunne bruges til at udvikle nogle
af de ander energi former, at manden er dum som et bræt, er en anden sag

Atomkraft er jo ikke en berder løsning, de problemer som er forbunder med
den er bare blevet flyttet ud i fremtiden, måske ikke en god arv at få, det
er jo nemt at kikke på nogle af de ander ting som vi har arvet landminer,
og andet godt.

> Hvis der kommer en global protest mod Taleban styret i Afghanistan eller
> lignende, så vil jeg overveje at deltage.

Pjat, sluk du barer puteren et par timer,

Jasper O Waale