Re: [MISC] Frivillig global mørklægning i aften (21/6)

Hvad er der galt med Bush's energiplan ?
Han vil satse mere på en meget ren og effektiv energikilde : Atomkraft.
Foruden er hele CO2 debatten vildt overdrevet. Hvorfor skal vi betale flere
milliarder kr i afgifter for noget der langt fra er videnskabeligt holdbart
?
Hvis der kommer en global protest mod Taleban styret i Afghanistan eller
lignende, så vil jeg overveje at deltage.

Martin.