Re: [MISC] Frivillig global mørklægning i aften (21/6)

On 21 Jun 2001, Peter Makholm wrote:

> Og så kan vi jo passende bruge tiden på at sende et god
> bedring-postkort til Craig Shergold.
>
> Hvor god en sag er så lad dog være med at spamme urelaterede
> maillister med den.

Principelt enig. Men, computere bruger jo en del strøm - derfor følte jeg
det var OK.

Men, ok, du må få lov at slå mig med et vådt wienerbrød, næste gang vi
mødes.

> (Iøvrigt undres jeg ligsom Gitte over at man gør
> sådan noget i et tidsrum hvor der er fuldt oplyst. Klokken 16-19 en
> kold decemberdag ville være mere opofrende)

Det er noget med at det er midsommeraften? Det er jo noget nemmere at
gennemføre på den måde.

Dunno.

Mads
The only way to truely protect your data is to grind up your hard drive
into powder, magnetize it all, then heat it into a liquid. Cool and grind
it up again, scatter it into the wind, and just HOPE entropy does the
rest.
                       - ./ comment on network security